Home » Berita » Harian Metro Hari Ini 19-03-2011 : Gadis Ong VIP

Harian Metro Hari Ini 19-03-2011 : Gadis Ong VIP

RM3000 UPAH TEMAN VIP berbaloi tu..!!
“Saya dianggap pembawa ‘ong’ (tuah) kepada golongan VIP kerana mereka selalu menang apabila membawa saya ketika berjudi di luar negara,” kata penuntut institut pengajian tinggi swasta (IPTS) yang hanya mahu dikenali sebagai Malisa.

gadis berusia 20-an itu mendakwa dia memperoleh wang dengan cara mudah dan mampu hidup mewah dengan ‘kerjaya’ sedemikian. Tanpa berselindung, Malisa mengaku dia mula ‘gelap mata’ apabila mendapat upah sehingga mencecah RM3,000 hanya dengan menemani golongan VIP ketika berjudi.

Mudahnya dapat wang hanya jadi peneman VIP di meja judi.Persoalannya itulah wang yang di hantar kepada ibu bapanya di kampung untuk kegunaan harian.Berkatkah? rasa rasanya wang mudah macam ni tak tahan lama.Sebanyak mana pun pasti tak cukup.Dan ini membuatkan kita akan terus melakukan kerja itu kerana ianya mudah.Tapi sampai bila?? Adakah selamanya kemewahan mudah akan berterusan.

Moralnya di sini carilah kerja yang sesuai dan halal walaupun ciput je gajinya apa yang penting berkat.Kalau gaji kecil pun tetap cukup andai hasilnya itu berkat..insyaallah..

Berita Asal DISINI

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

10 comments

  1. bila wang mangaburi hati dan menguasai nafsu

  2. Halal haram sudah tiada dalam kamus hidup mereka asalkan dapat apa yg mereka idamkan..

  3. takde keja lain la tu..

  4. glup! sendiri jawab tuh~

  5. yg xbrkat tu la xkekal lame..
    bkn sng nk btol2 sng..
    selame mane sgt mmpu b’than dgn care ni..
    kn.. kn..

  6. sekarang ni memang orang dah tak kira
    bab halal haram.
    keduaniaan tu yang diaorang nampak.

  7. mudahnya da dpt duet byk cmtu. tp dgn mudah jugak la tersungkur. belajar dgn duet tu pun tak berkat.

  8. duit punya pasai…halal haram tolak tepi…

  9. perhhhh….sanggup tu….
    kat dunia blh la rasa bestkan…

    tgu kat akhirat nnti…berpeluh peluh….

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *