Home » Berita » Harian Metro : 7/3/2011 Anakku Maduku

Harian Metro : 7/3/2011 Anakku Maduku

Anakku maduku..ini bukan cerita sensasi tapi ini adalah sebahagian dari keruntuhan institusi kekeluargaan dalam masyarakat hari ini.Bukan semua yang terlibat tapi hakikatnya sangat pedih dan sukar di terim akal yang waras.Apatah lagi bagi mereka yang terlibat secara langsung dalam hal2 demikian..

Seperti yang di laporkan dalam harian metro hari ini..walaupun sudah 2 tahun berlaku tapi bagi yang menjadi mangsa pasti masih berbekam dalam hati.Bukan mudah hendak menerima kenyataan yang si anak sendiri menjadi madu atau hamba sekd kepada suami sendiri.

Dimanakah letaknya akal fikiran yang di beri tuhan? Sanggup menjadi menjadikan sesuatu yang perlu di jaga habuan pemuas nafsu..jadi di manakah letaknya nilai kita sebagai manusia dalam perkara ini..tapi kita tak boleh salahkan satu pihak atau mana mana pihak.Apa yang penting kesedaran harus di semat dalam diri agar mangsa tidak terus terperangkap oleh jerat pemangsa selamanya..

Fikir-fikirkan..

Berita di Metro

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

7 comments

  1. secara logik, memang tak masuk akal tapi itulah hakikatnya bila nafsu beraja

  2. hal pelik di dunia… nafsu penyebabnya

  3. tu la manusia la ni..semua pon balun(belasah) ja….
    ikut suka hati…mati..

  4. adooiii…kalau anak tu dpt anak..cmne pulok…

    dunia akhir zaman….

  5. huhu..
    cerita ni aku x kesah sgt..
    da byk rasanye kes sumbang mahram sekarang ni..
    tp yg aku heran..
    kenapa la tajuk die maduku??
    anak die x kawen kan dgn laki die tu..
    ini kes sumbang mahram…
    haiya…
    kes nak lariskan surat khabar la ni kan…
    susah klw kite nak jawab dgn anak-anak yg bakal kite wariskan bahasa kita ni..
    apatah lg nk mintak di jauhkan perkara2 tersebut..
    ampun mintak di jauhkan..
    wahahaha

  6. zaty luvlianncezzz

    mcm2 jadi kan..trok btol

    keyh..meh jengah cni:)
    lelaki bibir merah lebey MEMIKAT??

  7. astagfirullahalazim……sampai macam ni…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *