Home » Berita » Harian Metro : 5/2/2011 Jejak Songsang FaceBook

Harian Metro : 5/2/2011 Jejak Songsang FaceBook

” Jejak Songsang Facebook ” macam tu lah bunyi tajuk Metro hari ni!! Jejak siapakah yang songsang? kenapa boleh songsang? macam macamlah eh..

alkisahnya – Pertemuan semula dengan kekasih lama yang dijejak melalui laman sosial facebook menyebabkan seorang isteri hilang pedoman apabila lari meninggalkan suaminya untuk tinggal bersekedudukan dengan bekas teman lelakinya itu..dia turut minta cerai tu dengan si suami semata mata untuk bersama dengan kekasihnya..adeh..kenapalah singkat sangat pemikirannya ye..?

Kerana Facebook jumpa bekas kekasih..layan punya layan..layan pula yang dilayannya sampai bersekedudukan..haiya salah guna teknologi ni..!!

Jadi kepada semua yang addict Fb atau laman sosial lain tu..berpada padalah jangan kita sampai jadi hamba pada laman2 sosial..bukan laman sosial tu yang salah tapi kita yang tak pandai jaga diri..

nak cerita lebih pi layan kat sini Metro daaa…

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

5 comments

  1. hehe. zaman ni biasa la. facebook ni bole jadi alat untuk musnahkn hidup org lain. malah, musnahkan diri sendiri pun boleh.

    Cinta Facebook dengan skandalku…

  2. kena lah bijak..msing2 ad akal..huhuh

  3. haha.. macam2 hal.. tapi betoi gak.. skng ni kebanyakkan addict sgt dgn FB.. update status pon ntahapahantah!dasat lah penangan FB ni.. 😀

  4. Teknologi tak salah, kita lah yang sering menyalahgunakan teknologi. Buanglah sikap yang suka menyalahkan orang lain untuk menutup kelemahan diri sendiri.

  5. mcm2 org sekarang ni, org bg teknologi bg senang tgk dunia luar n perkembangan dunia,tp die salah guna pula huhuh

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *