Home » Berita » Harian Metro : 3/2/2011 Rezeki Mat Karpet

Harian Metro : 3/2/2011 Rezeki Mat Karpet

Disebabkan Emak tak bayar hutang ansuran karpet selama 2 tahun berturut turut anak pula kena kahwin dengan lelaki yang jual karpet tu.macam macam laa eh..tapi pelik gak kenapa tak emaknya je yang kawin..huhu..!!

Hutang cuma RM3000 je….anak yang tergadai..kalau kawin bertanggungjawab tak per laa..6 bulan kawin manis sudah habis mat pakistan pun cabut lari..haha..!! adoi laaa..berbaloi ke cam tu??

vroommm..rempit pakistan

Jadi moral dari kes ni..jaga jagalah..jangan suka suka hati nak berhutang..tapi kenapa maknya sanggup bagi..?? kalau iye pun kena ugut ke..tak leh wat report ke?? nak seribu daya..tak nak seribu dalih..!!
apa apa pun cerita penuh layan je kat sini

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

10 comments

  1. skrg ni mak bapak pon teruk! dunia,dunia~

  2. Emak apa la macam ni, jual anak dengan harga empat helai karpet..tak patut.

  3. haha… sikit punya hal je pun..ngatkan hutang RM20 000 ke..

  4. moral tersirat..sila jangan berhutang.kalau takde duit,buatla cara takda duit..hidup mana yang mampu..:p

  5. hutang rumah dan kereta jer…lain2 benda jgn hutang…

  6. ades…. tak pasal2 kene kawen ngn pakistan jual karpet T_________________T

  7. Mintak maaf cakap, memang bodoh. Kena ayat sikit dah percaya barang tu berkualiti.
    Contoh, lampu garam kononnya buat terapi, harga sampai beratus. Padahal RM7 je seketul.
    Kerajaan atau NGO perlu buat kempen untuk sedarkan masyarakat tentang penipuan hantu karpet ni. Target diaorang kahwin wanita tempatan untuk dapat pr, pastu boleh dok lama2 dan tipu lebih banyak orang. Sanggup ke kita tengok lebih ramai perempuan melayu dihina sebegini. Boikot mat karpet.

  8. as’salam semua…sedih bce cite camni…xpatut si mak tu wat mcm tu…stakat rm3K tu bleh cri, ni mse depn ank tgadai…si pjual karpet yg untung…xbleh ckp byk, aku pn ade adik2 pmpuan…bukan isu jual karpet jer, tpi dh mcm2 isu tntg ank pmpuan mlayu yg ttipu ngn bangse asing…ade yg hnye kejar ksenangan semate2, akhirnye dtipu bulat2…so jge lh ank2, adik2 n sanak saudare kite…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *