Breaking News
Home » Berita » Harian Metro 27-03-2011 | Fasha Paling Seksi | Hujung Minggu Apa Nak Buat

Harian Metro 27-03-2011 | Fasha Paling Seksi | Hujung Minggu Apa Nak Buat

assalamualaikum..Selamat bercuti kepada semua yang bercuti hari ini.Sedar tak sedar dah sampai ke penghujung minggu dalam kalendar modenlah.Cepatnya masa berlalu sekarang.Adakah anda semua perasan betapa masa terlalu pantas sekarang.Berbagai bencana seperti gempa bumi berlaku di sekeliling kita.Negara islam diserang..sesama bangsa pun tak bersatu.Yang nak bunuh diri pun ada.Macam macam tanda akhir zaman dah muncul.Sedarkah kita??

Hari ni baca paper arus perdana..tertarik aku dengan cerita muka depan Harian Metro @ Metro Ahad hari ini tentang 5 artis paling seksi.Tajuk kecilnya Pinggul Fasha Menggoda.Adeh tajuk hot tarik pembaca ni.Senarai ini mengikut undian pembaca katanya.Cuma aku nak tahu apa relevennya undian atau gelaran yang macam ni.Bangga ke si artis tu dapat gelaran macam ni.Dua yang teratas Fasha Sandha dan rozita che wan..tapi masing masing ada minat.Tapi dalam minat biar ada sempadan.

Fasha sandha & Rozita Che Wan ( janda meletup dia tulis..apa yg meletup )

Abaikan cerita kat atas..kalau korang nak baca sila ke SINI

Hujung minggu ni apa nak buat eh..cuti cuti ni kekadang rasa bosan pulak lepak rumah.Nak shopping2 bukan bidang aku..Rasa rasa petang ni nak bawa anak pergi mancing..sebab mancing ni lah bagi aku dapat buang semua stress yang ada..yeah..gerak dulu..sarapan dah siap..apa apa hal isi perut dulu.

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

6 comments

  1. “nak buat apa hari ni kiz?akak baru jer tanya korang kat entri akak…
    oh ya..psl entri kiz tu akk no komen sbb menyampah kat artis2 mesia yg suka sgt pakai baju tak cukup kain dn benang dan juga pesyen berkemban..”

  2. err…..perlu ke undian cam tu?
    tambah dosa jer uhuhu

  3. ngeee… mintak2 anak2 cucu kita terhindar dari dosa cam nie… 🙂

  4. ngapa tak bogel jer..??? senang cerita..

  5. mancing best….hehehe…
    mesti jd kenangan manis anak2 bila diorng besar….

    pasha sandha….tak minat…

  6. Kalau dapat artis paling warak kan bagus. Ni seksi, boleh bagga ker?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *