Breaking News
Home » Berita » Harian Metro : 22/2/2011 Peragut Mati Dalam Longkang & 7 dapat 20

Harian Metro : 22/2/2011 Peragut Mati Dalam Longkang & 7 dapat 20

Sepandai pandai tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanah jua..beginilah nasib 2 peragut yang meragut beg tangan seorang wanita.Seorang terbunuh dan seorang lagi parah dalam cubaan ini..

Ini adalah kerana mangsa nekad mengejar 2 peragut terbabit dan menunggu mereka di persimpangan jalan mati sebelum keduanya melanggar kereta mangsa dan terpelanting ke dalam longkang..inilah akibatnya buat kerja yang tak senonoh.Ingatlah..tidak selamnya kita akan terlepas dari dosa2 yang telah kita buat..di dunia dah di balas..sekelip mata je..!!

Kedua peragut .. dalam bulatan peragut yang terkorban

Sementara itu 2 orang yang terlibat dalam kes pelupusan mayat datuk sosilawati mendapat hukuman 20 tahun di atas kesalahan melupuskan bahan bukti atau mayat mangsa.Sebelum itu permohonan meringkankan hukuman 7 tahun penjara di tolak tapi di beri hukuman penjara 20 tahun..nah ambik kau duk penjara tu sampai tua..bagai mana pula dengan si pembunuh nanti..kita tunggu selepas perbicaraan selesai..semoga keadilan dapat di tegakkan.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

7 comments

  1. perhhh…kire berani betul ek mangsa tu…
    padan muka!!mengoi punye peragut…
    akhirnya mati sia sia…huuuhhh…

    pembunuh tu harap terima pembalasan seadilnye…

  2. haaa, tu laaa…
    sepandai2 tupai melompat akhirnya masuk longkang jugak…

    kan dah kena…

  3. padan muka jer..

  4. tu la dia..dah takda keje lain nak meragut aje kejenye..kan dah sia2 je mati..tak berbaloi sungguh..

  5. ini baru betul MATI KATAK…free2 jek mati…

  6. walaupun sadis cara matinya, tapi tak banyak simpati yang aku ada dalam hati, cuma ingat, sejahat mereka tetap ada keluarga

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *