Breaking News
Home » Berita » Harian Metro : 16/2/2011 Tragedi Susu Beracun

Harian Metro : 16/2/2011 Tragedi Susu Beracun

Ibu kritikal lepas bunuh 2 orang anaknya..ermm satu lagi cerita yang akhir2 ini makin tak masuk akal.Macam macam perkara yang kadang2 kita tak duga..tapi zaman sekarang segalanya mungkin..

mangsa adalah kanak2 yang berumur 12 dan 4 tahun..kedua duanya di beri minum susu yang bercampur racun sebelum ibunya sendiri meminum racun pula..Kenapakah perkara seperti ini terjadi..kalau tak ada sebab tak mungkinkan..mesti ada sesuatu yang tersembunyi di sebalik kejadian ini.

Apa yang perlu jadikan ini iktibar agar kita boleh berfikir lebih waras..

Sumber dan Lebih lanjut Metro

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

5 comments

  1. kesian kan kalau dah jadi cam ni…dah mak tu sakit mental..kalau nak mati pun..anak2 tu jgn lah bunuh…naya jer budak2 tu..

  2. ermm..macam kes yang mak die campak anak dr atas tu..pastu mak die sndri terjun..
    mental kot..

  3. Semakin kejam..

  4. adeh…. gilo ah.. cian anak2.. biar la depa hidup.. sbg bekalan akhirat… si mak tu dosa dah tak tertanggung dgn bunuh diri… aiyakkk

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *