Breaking News
Home » Uncategorized » Harian Metro 14 04 2011 | Tragedi Mulia | Hilang Kaki Kerana Menolong

Harian Metro 14 04 2011 | Tragedi Mulia | Hilang Kaki Kerana Menolong


Terharu .. sadis..rasa bangga pun ada dengan cerita yang di paparkan di muka depan harian metro hari ini 14 04 2011.Tajuk Tragedi Mulia memang menyedihkan tapi itulah besarnya erti pengorbanan.Hilang kaki kerana menolong mangsa kemalangan..

Keprihatinan seorang lelaki menyelamatkan sepasang suami isteri yang tersepit selepas kemalangan bertukar tragedi apabila dia kehilangan kaki kanan dari paras paha akibat dilanggar sebuah kereta lain

Ketika dalam usaha mengeluarkan mangsa pasangan suami isteri melayu itu..mangsa di rempuh dari belakang oleh sebuah lagi kenderaan.Kenderaan yang merempuh mangsa melarikan diri..Ini dah kes langgar lari.Kalau dah langgar orang tu berentilah..kalau macam ni lah..aku rasa orang yang langgar lari tu esok dia pulak kena langgar lari.

Aku tabik dan simpati dengan nasib yang menimpa mangsa.Memang boleh di anggap sebagai insan yang berjiwa 1 malaysia.Inilah erti pengorbanan yang tidak mungkin dapat di balas dengan wang ringgit…

Semoga Ong Kim Koon tabah menghadapi dugaan ini dan cepat sembuh..aku tabik dengan engkau uncle
Ong Kim Koon…!!

Check Also

Siaran langsung Piala Malaysia 18 Julai 2017

Jadual Siaran Langsung Piala Malaysia 18 Julai 2017

Siaran Langsung Piala Malaysia 18 Julai 2017. Sainga TM Piala Malaysia kembali lagi dengan lapan …

9 comments

  1. jahat lor org langgar lari ni.. aku pun prnah kena skali.. naseb baik cdera ringan je.. huhu..

  2. great attitude!! uncle memang hati penyayang. sanggup gadaikan nyawa demi orang lain.

  3. jahat betol org yg langgar dy..

  4. ada lagik manusia yg mulia cm ni di dunia.sedih tgk keadaan dye.

  5. syairahmohdanuar

    sedih and kesian org tu T.T

  6. Semoge mr ong kim koon tabah menghadapi dugaan ni. . dan segala jasa baik beliau amatlah bermakna & kalo ade 10 lagi rakyat Malaysia cam uncle ni, kompem dunia aman. .

  7. simpati dgn uncle ni,….

  8. wira yang berhati mulia walaupun bukan dari satu bangsa tetapi atas nama perikemanusian dia sanggup membantu…cuba renungkan adakah kita juga sanggup sepertinya..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *