Home » Berita » Harian Metro : 13/2/2011 Teman Suka Suka

Harian Metro : 13/2/2011 Teman Suka Suka

Tak mahu bercinta?? tak mahu kahwin?? tapi kalau nak jadi teman asmara boleh lah..Lain macam je ni..lelaki mata keranjang suka ni..huhu!! kata orang biar buta mata jangan buta hati..

Kerana serik berumah tangga seorang wanita memilih gaya hidup bebas dengan menjadikan lelaki yang juga tidak mempunyai komitmen menjadi teman hidup hanya untuk memenuhi tuntutan batinnya..bercinta berkahwin tolak tepi..

Mereka ini dikatakan bukanlah golongan perempuan simpanan atau kekasih cintan cintun tapi lebih kepada inginkan lelaki sebagai teman asmara atau pun sex buddy demi nafsu serakah..

Wajarkah alasan gagal dalam perkahwinan di jadikan alasan untuk terlibat dalam kegiatan tak bermoral ini..semoga mereka yang terlibat ini kembali sedar serta kembali ke dalam kehidupan yang nyata..

Sumber penuh Metro

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

6 comments

  1. ish. rendah nye maruah. bukan nye desperate ke hape. hek

  2. aku pun suka gak…gebu tuh.haha..!

  3. lelaki memg nafsu kuat..smua best..berubah lah wahai kaum adam..

  4. salahkan laki pulak. berita tu pasal perempuan. laki, kalau takde menghulur, takdenya jadi camntu. haha

  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

  6. tak payah la tnjuk citer cani… memalukan negara je … metro mmg tak btol .. citer2 18sx wat tajuk dpan … aku tak berkenan btol …

    rinozeen.com

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *