Breaking News
Home » Berita » Harian Metro : 11/2/2011 Ritual Serah Tubuh

Harian Metro : 11/2/2011 Ritual Serah Tubuh

Serah tubuh pada ketua ajaran sesat..!! Ini di lakukan dalam salah satu upacara yang dinamakan upacara penyerahan..!! ermm macam ni pun ada..nama pun ajaran sesat..memang sesat pun.Perkara ini dinyatakan oleh seorang bekas pengikut jaran sesat yang bergerak aktif sekitar Selangor dan Perak.

dia meninggalkan kumpulan ajaran sesat berkenaan selepas mendapati terlalu banyak penyelewengan dan amalan bertentangan ajaran Islam diajarkan ketuanya setelah 4 tahun menjadi 4 tahun..4 tahun baru nak sedar..tapi kira oklah kan kalau dah sedar.!!

Semoga kita berfikir dahulu sebelum mempercayai kumpulan2 yang membawa ajaran ini kerana luaran memang nampak waraknya seperti jaran islam..tapi dalamam dalam tak sedar terselit agenda yang tak sepatutnya ada..awas!!

Untuk cerita lanjut sila ke Metro

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

8 comments

  1. semua ni mengarut je…..

  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

  3. apa nak jadi dunia skrg..ish3

  4. haih
    pelik2 jer berita skrg kan
    kadang2 diorang nak kata tak sekolah tapi pandai
    entah apalah dah jadi dgn masyarakat skrg

    Jom Ramai – Ramai Join ‘Contest Situasi Hans : Gunakan Imaginasi Anda’

  5. pelik. Macamana dorang boleh terjebak dengan kumpulan ni ye?

  6. erm, menakutkan pun ada..

  7. ngeri + menakutkan…nauzubillah… Allah, hindarkan kami….

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *