Menu Tutup

Harian Metro | 08-04-2011 | Gaduh , Cerai , Lenyek | Wanita 7 Anak Di Langgar Suami

Sorotan dari Kes Wanita 7 anak di langgar suami [ Gaduh , cerai , Lenyek ]
Peristiwa paling tidak dapat saya lupakan ialah melihat sendiri tayar kereta dipandu suami menggilis lutut kanan saya.”Itulah kata kata seorang isteri yang menjadi mangsa selepas di ceraikan suaminya.Inilah sebahagian dari sikap manusia yang dapat kita tafsirkan sebagai Gila.Ini bukan cerita sensasi tapi inilah sikap yang tiada peri kemanusian seorang lelaki..

Ini semua gara gara si isteri menuntut haknya setelah si suami gagal menjalankan tanggungjawab kepadanya dan anak anak.Nak kawin banyak ke..main kayu 3 ke..Janganlah sampai yang lama di abaikan.Ibarat habis manis sepah di buang..Cubalah ada sikap tanggungjawab sikit..Bila ditegur terus berkasar.Ucapan cerai ikut suka hati je..lepas tu langgar pula.Lelaki jenis apa macam ni.

Tak kisah pasal isteri pun fikir2lah tentang anak..peh bikin panas lah orang macam ni.Dahlah dunia semakin panas..

Pi baca berita asal kat SINI..ini cuma pandangan aku sahaja atas dasar seorang suami dan lelaki..!!

9 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *