Breaking News
Home » Uncategorized » Harian Metro | 08-04-2011 | Gaduh , Cerai , Lenyek | Wanita 7 Anak Di Langgar Suami

Harian Metro | 08-04-2011 | Gaduh , Cerai , Lenyek | Wanita 7 Anak Di Langgar Suami

Sorotan dari Kes Wanita 7 anak di langgar suami [ Gaduh , cerai , Lenyek ]“Peristiwa paling tidak dapat saya lupakan ialah melihat sendiri tayar kereta dipandu suami menggilis lutut kanan saya.”Itulah kata kata seorang isteri yang menjadi mangsa selepas di ceraikan suaminya.Inilah sebahagian dari sikap manusia yang dapat kita tafsirkan sebagai Gila.Ini bukan cerita sensasi tapi inilah sikap yang tiada peri kemanusian seorang lelaki..

Ini semua gara gara si isteri menuntut haknya setelah si suami gagal menjalankan tanggungjawab kepadanya dan anak anak.Nak kawin banyak ke..main kayu 3 ke..Janganlah sampai yang lama di abaikan.Ibarat habis manis sepah di buang..Cubalah ada sikap tanggungjawab sikit..Bila ditegur terus berkasar.Ucapan cerai ikut suka hati je..lepas tu langgar pula.Lelaki jenis apa macam ni.

Tak kisah pasal isteri pun fikir2lah tentang anak..peh bikin panas lah orang macam ni.Dahlah dunia semakin panas..

Pi baca berita asal kat SINI..ini cuma pandangan aku sahaja atas dasar seorang suami dan lelaki..!!

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

9 comments

  1. ya ALLAH. Gila ke apa laki tuh?

  2. hani@debumelukut

    Kalau sudah tipis iman di dada, segalanya di buat tanpa memikirkan dosa pahala..

  3. wat kn dina takut nak cari pasangan dn kawen T_T

  4. bila perasaan marah dah menguasai diri, hilang akal.

  5. astagfirullahalazim…layan isteri mcm binatang ja =.=

  6. knp kejam sgt manusia skng ni?

  7. bila syaitan beraja di hati..beginilah jadinya

  8. masa perlu sesuatu, itulah intan payung segala2nya.. tapi kalau dah marah, yang ditatang pun ditendang.. menakutkan!!

  9. kejamnyaaaa….lelaki bila tgh marah….

    nak beza bini dgn syaitan pun tak kenal dah…geram mina….

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *