Breaking News
Home » Uncategorized » Harian Metro | 05-04-2011 | Permata Kapas | Polis Rakam Keterangan AR Badul

Harian Metro | 05-04-2011 | Permata Kapas | Polis Rakam Keterangan AR Badul

Seorang pesara tentera yang kemaruk mahu menjalankan perniagaan dengan cara mudah dan cepat kerugian RM300,000 selain terpaksa menanggung beban hutang selepas ditipu seorang wanita tempatan yang mendakwa pembekal batu permata.

Mangsa adalah seorang pesara tentera menggunakan wang hasil pampasan tamat perkhidmatan tentera dan berhutang RM100 ribu semata mata untuk menjalankan perniagaan batu permata.Segala urusan ini hanya di lakukan melalui emel dan telefon pada awalnya.Yang peliknya kenapa mangsa terus terjebak dengan mudah..dimana silapnya?? Mudah betul orang nak cari duit sekarang.Jadi kita perlu berhati hati dalam apa jua urusan.. berita lengkap di sini

pelawak veteran terkenal, Armaya Aman Ramli, 63, atau popular dengan panggilan AR Badul di panggil polis pagi semalam untuk dirakamkan keterangan berhubung laporan seorang remaja perempuan mendakwa dicabul pelawak berkenaan.

pelawak terbabit menyangkal dakwaan seorang remaja perempuan berusia 13 tahun yang dia mencabul lebih daripada tiga kali bermula Disember 2010 hingga pertengahan Mac lalu.Jadi kita tunggu kesudahannya.Biar polis buat kerja..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

8 comments

  1. jenayah ada dimana2…minta pelindunagn dari Allah…=)..kalau terkene juga itu dugaan untuk kita..=)..berhati3

  2. penipuan, cabul, rogol. banyak tol kes macam tu

  3. macam2 kes…dunia oh dunia.

  4. biar betul..ishh…mudah nya bg duit..aduiii..

    ar badul?haiishh…

  5. b l O g g e r g i r l

    kes pertama : tak tahu nak ckp ape.. kes kedua : no komen

    sama je maksudnya.. hehe

  6. Macam macam hal skrg ni

  7. ha..macam2 manusia ni kan..

  8. manusia kalau dah gelap mata.

    ar badul? erm

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *