Breaking News
Home » Santai » Hari Suami Isteri

Hari Suami Isteri

Hari suami isteri..apa tu..Siapa yang ada suami atau isteri tu bolehlah sambutkan.Ok juga dari pada sambut Hari Velentine yang tak tentu apa disebaliknya..Aku sendiri tak tahu apa itu Hari Velentine sebab memang tak mahu ambil tahu ,apa lagi kalau nak sambut..
Hari suami isteri ini sebenarnya dicadangkan oleh Kerajaan Kelantan yang bercadang menggantikan hari mengingati kekasih, Hari Valentine yang disambut pada setiap 14 Februari kepada sambutan Hari Suami Isteri sebagai acara tahunan.
Ada juga logiknya cadangan ini.Benda baik kenapa tak nak sokong pula..mana tahu dengan cara ini boleh mengurangkan gejala sosial yang tengah mengganas sekarang..

– yang baik jadi tauladan,yang buruk jadi sempadan..tak gitu ?

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

6 comments

  1. bagi yang tak kahwin lg cm ner? biase valentine ni yg tak kahwin lagi je yg sambut

  2. Hrmmmm….tpulang bg yg nk smbut…jk x mnyalahi ajaran agama….

  3. Hrmmmm….tpulang bg yg nk smbut…jk x mnyalahi ajaran agama….

  4. bleh pulak. huhu tak pyh buat pun ok pe……

  5. hari hari adalah hari suami isteri[untuk pasangan yang dah kawin je tau]

  6. huhuu yg dah kawen je leh smbut

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *