Home » Santai » Hari Sabtu & Ahad Jalan Jalan Tengok Orang Bersanding

Hari Sabtu & Ahad Jalan Jalan Tengok Orang Bersanding

Hari ni mungkin adalah hari bercuti kepada yang bercuti..kepada yang bertugas tu selamat menjalankan tugas.Macam biasalah hari cuti hujung minggu ni adalah masa2 yang sesuai untuk acara2 rasmi atau pun tak rasmi..
Setelah di belek2 kad jemputan yang di terima..hari ni ada 3 tempat untuk di kunjungi..hehe..makan kenduri kahwinlah.Orang dah menjemput kenalah pergikan.Orang berbudi kita berbahasa..orang memberi kita merasa..Jadi hari ini kena aturkan jadual agar dapat memenuhi jemputan yang di terima..mana yang saudara mara..rakan2 mahupun jiran2..semua ada kenduri kahwin hari ni..
Macam mana dengan anda semua di hujung minggu ni..ada aktiviti ke? Selalunya hujung2 minggu ni tempat aku adalah di tepi2 sungai atau tasik..biasalah berkawan dengan joran puaka..tapi sejak akhir akhir ni kena stop dulu disebabkan tuntutan kerja dan hal2 lain yang perlu di bereskan..
Hari ni bila baca surat khabar macam biasalah..cerita yang paling banyak muka suratnya tentang pilahanraya kecil Kerdau dan Merlimau..tapi aku pelik la..kenapa bila masa pilihanraya macam ni..macam macam dapat eh..untung aa..huhu ( aku neutral ) apa apa pun selamat mengundi kepada semua warga kerdau dan Merlimau..!! Buatlah pilihan dengan bijak.Segalanya di tangan anda.!!

Check Also

keputusan Liga Super 20.9.17

Keputusan Liga Super 20 September 2017

Keputusan Liga Super 20 September 2017. Enam perlawanan berlangsung dengan perebutan kedudukan kedua Liga Super …

7 comments

  1. selamat mengundi:D

  2. gantung periuk la time2 ujung minggu…penuhi undnagan pekahwinan 🙂

  3. ceq weekend masa bersantai..haha bersantai la sangat naa..

  4. selamat bercuti kpd anda. jangan lupe makan banyak kat kenduri nanti 🙂

  5. kalau kenduri..tak payah masak utk thari..untuk makan malam..masak meggi..!!!

  6. Hari ni gi sekolah, ganti cuti raya cina baru ni..ada kursus tadi..

  7. mina tak pegi pun kenduri…hehehe..

    mina sokong…sbb mina pun neautral..
    hehehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *