Breaking News
Home » Santai » Hari Minggu Yang Basah

Hari Minggu Yang Basah

Hujung minggu yang basah..nampaknya dari pagi hujan turun sampai sekarang..Apa boleh buat? Cuma aku berkurung macam anak dara dalam rumah ni ( sekarang ada ke lagi anak dara berkurung? ) haha..ada kot.

Hari ini semua aktiviti outdoor terbatal dengan rasminya.Tak jadi jogging,tak jadi mancing dan tak jadi pi pekena teh tarik dengan roti canai.Lepak rumah sarapan lempeng cicah kuah kari je..haha.Tapi lempeng lagi sedap dari roti canai.Tak caya..cuba try buat..!!

Jadi aktiviti utama hari ni adalah menghabiskan segala saki baki biskut raya yang bila dah pertengahan syawal ni memang mengoda jiwa.Apa-apa pun selamat berhujung minggu buat semua.Terima kasih sebab sudi baca entri kosong yang tak der makna ni..hahaha..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

8 comments

  1. lempeng tu yg sodap tu.. ado yg cocah gulo..klau ado koghek2 gulai mlm td lae ok.. kih kih kih

  2. makan sorg2…bak la sini ckit

  3. adehh bg kyra lapo kiz nie hhu

  4. lempeng!!! wah sedap giler…ala masa utk mgemokkan badan la ape lagi..haha

  5. Sabah cerah jew skg. hoohoh

  6. kalau ada ubi rebus pon sedap ! 😀

  7. wow.. leh join nie..

  8. elok jugak bro…kurangkan masalah jerebu….bukan jelebu yer.hahah

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *