Home » Santai » Hari Minggu Tanpa Cerita

Hari Minggu Tanpa Cerita

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua.Kejap je dah habis hujung minggu.Esok..ermm macam biasa isnin.Dah nak mula kerah tenaga dan perah otak.Bagi aku biar kerah tenaga dari perah otak,sebab perah otak ini lagi memenatkan.Jadi macam biasa,seperti dulu-dulu biasanya hari sabtu dan ahad jarang aku nak menulis entri2 santai sebab aku tak tahu nak tulis apa.Memang dah semulajadi kot bila sampai hari cuti je tak ada apa yang nak di ngomelkan.

Memang hari sabtu dan ahad lebih banyak entri aku tentang sukan haha..mungkin bukan menjadi minat kepada setengah pembaca sebab bukan semua minat sukan.Bukan nak bermain SEO apa pun,sebab persaingan untuk entri sukan kan enjin carian google tu sangat sengit.Tapi tak salah mencuba,baru kita tahu tahap mana blog kita.Hidup perlu terus belajar dan mencuba adalah salah satu jalan untuk kita belajar.Tak gitu sahabat?

Jadi itulah blog,macam-macam yang boleh dikongsi.Terpulang pada pemiliknya.Macam-macam cerita dan berita terkini ada,politik ,hiburan dan isu semasa.Yang membezakannya adalah cara penyampaian masing-masing.Peace.. selamat berblogging kepada semua sahabat blogger..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

4 comments

  1. samelah ngan aku. bosan doe minggu ni T__T

  2. boring nk p kerja esok

  3. Original CikTeddy

    btol3..cik stuju!

  4. Azhafizah[フィザ]

    weekend ni agak penat kesane sini..ye,same samelah kita blogging dengan cara tersendiri.^__^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *