Breaking News
Home » Uncategorized » Hari Minggu : Tak Ada Kerja Cari Kerja

Hari Minggu : Tak Ada Kerja Cari Kerja

Sudah warna hulk

Cuti cuti hujung minggu ni apa nak buat eh..Hari ni aku nak settlekan kerja yang dah lama tertangguh..bersihkan kolam ikan tilapia yang nampaknya dah bertukar menjadi warna hulk..hijau gitu..apa apa pun hari ni entry aku cuma gambar2 je .. lepas kundang..layan kolam plak..

Operasi Menangguk ikan  pindah ke kolam sementara

Si kecil turut membantu

Tilapia yang tertangkap..pindah kolam sementara

Dah kering..operasi mencuci bermula

Anti klorin ..kalau tak pakai ikan tinggal nyawa2 ikan..dah nama pun ikan

Dah siap..tengah masukkan air + anti klorin

Suka Tilapia..?? goreng pun sodap ..!!

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

9 comments

  1. akak tak makan ikan yg besar2…

  2. dulu masa tengah pregnant anak ketiga, bleh dikatakan 4kali dlm seminggu makan nasi lauk talapia goreng..last2 sampai sekarang langsung tak leh makan..loya!

  3. rajinnya dok membersihkan…siap nk keluarkan ikan dulu, cuci kolam..bagus2..

  4. anti klorin kalo x pakai pn takpe….tp kena takung air 1 hari… kalo nk cepat pakai anti klorin jer…huhu..sbb nyer kalo dh takung 1 hari,klorin dia hilang dgn sendiri…

  5. wahhh…bela ikan….arnab nye mana…hehehe

  6. sama minat bro,tp sy bela ikan dlm akuarium je.Duk flat camne nk wat kolam ikan

  7. Salam dinaz pon ada kolam ikan mcm nie kat luar umah n ikan2 dinaz jarang pakan anti klorin nie sebab bila cuci kolam..then sementara tunggu kolam penuh air dinaz akan taburkan garam kasar sebanyak satu peket untuk kolam 10×3… bagus untuk ikan2 n anti klorin mmg dinaz x pakai alhamdulilah ikan3 dinaz hidup sengan gembiranya (agaknya laa) ;p

  8. berapa banyak tilapia ko ada?? nak satu!! hehe XD

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *