Menu Tutup

Hari Minggu Aku Jadi Mr Mama

Nur Iman Amina pun dah layan blog..

Selamat bercuti kepada yang cuti..yang tak cuti tu kerja lah ye..ermm hari ni aktiviti hujung minggu cuma duduk layan anak anak je.Nampaknya hari ni aku kena jadi Mr.Mama.Banyak kerja rumah yang tergendala yang perlu di settlekan ni..

Tugas utama hari ni menjaga baby bongsu Nur Iman Amina.Full time la ni.Ibunya pula sibuk buat kerja rumah.Aku bantu2lah sikit.Bukan senang jadi suri rumah ni.Mana nak mengemas..membasuh..memasak..mana nak layan anak lagi..mana nak layan suami lagi..haha.Atas semangat seorang bapa dan suami aku kenalah sama sama buat eh..seminggu sekali je..bukan selalu!!
Sekurang kurangnya ringanlah sikit beban kaum kaum hawa kan.

Petang petang nanti bolehlah keluar keluar jap jumpa rakan2..Tapi apa apa pun kan..luangkan masa buat keluarga..kerana keluarga itu adalah tanggungjawab kita sebagai ketua keluarga..

memo : tahniah buat sahabat ku Shafie Borhan yang dapat baby lelaki hari ni…

10 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *