Breaking News
Home » Uncategorized » Hari Ini Dapat Pasangan Hidup … Ha Ha Ha

Hari Ini Dapat Pasangan Hidup … Ha Ha Ha

Assalammualaikum..dah kembali cergas atau semakin lemau kerana terlalu banyak makan masa berbuka..jangan amalkan makan terlalu banyak..bahaya..!!
Setelah mencari sekian lama,berkelana dari selatan ke utara,timur kebarat serta dari musim durian hingga rambutan akhirnya bertemu juga pasangan hari ini.Alhamdulillah.Kalau jodh tak kemana..haha( gelak besar kau ye kiz)

Yer lah kan..aku tengok orang lain semua dah berpasang-pasangan..cemburu jugakan.Kalau nak ajak dia orang aku tak mau bermadu..haha.takkan nak membujang je eh..haha..Setelah urusan risik merisik..terus je hari ni bertunang..dan terus je kahwin..haha..senang tak payah tunggu lama-lama.

oppss..jangan fikir bukan-bukan..bukan aku kahwin ke apa beb..cuma aku dah bertemu blog yang akan berkongsi feed dengan aku..sama-sama memberi..sama sama merasa..tu..kat atas entry ni..Terhangat Dari Blog Cik Azizah @ Jijah Pecut ..keh keh..

oklah..entri ni cam poyo..jangan marah eh..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

14 comments

  1. ingat nak masuk cite dah td…hahaha…terjah budak nie kjap,,

  2. kihkihkih i like u lah kiz! opssss…terlebih sudah..terima kasih sudi berkongsi feed. sama2 dapat kebaikkan berblog bukan..>_<

  3. woaa cayalah kiz. ahaks tahniah

  4. tahniah kiz..

  5. sy pon baru bertuah..ada org sudi melamar saya..menjadi teman sehidup semati di dalam blog

  6. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    tahniah ye . hehe

    🙂

  7. perghhh psgan bahagia hehee ^_^

  8. hahah pandaila kiz buat artikel. sweet gitu

  9. adess..smgt dah baca td igtkan betol..toink..toink.. =D

  10. congratz bro.. smoga serasi dgn jijah pecut, hikk…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *