Menu Tutup

Hari Ini Dapat Pasangan Hidup … Ha Ha Ha

Assalammualaikum..dah kembali cergas atau semakin lemau kerana terlalu banyak makan masa berbuka..jangan amalkan makan terlalu banyak..bahaya..!!
Setelah mencari sekian lama,berkelana dari selatan ke utara,timur kebarat serta dari musim durian hingga rambutan akhirnya bertemu juga pasangan hari ini.Alhamdulillah.Kalau jodh tak kemana..haha( gelak besar kau ye kiz)

Yer lah kan..aku tengok orang lain semua dah berpasang-pasangan..cemburu jugakan.Kalau nak ajak dia orang aku tak mau bermadu..haha.takkan nak membujang je eh..haha..Setelah urusan risik merisik..terus je hari ni bertunang..dan terus je kahwin..haha..senang tak payah tunggu lama-lama.

oppss..jangan fikir bukan-bukan..bukan aku kahwin ke apa beb..cuma aku dah bertemu blog yang akan berkongsi feed dengan aku..sama-sama memberi..sama sama merasa..tu..kat atas entry ni..Terhangat Dari Blog Cik Azizah @ Jijah Pecut ..keh keh..

oklah..entri ni cam poyo..jangan marah eh..

14 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *