Home » Uncategorized » Hai-O Membara

Hai-O Membara

Cerita bola lagi..haha..tak per la sempena kehangatan Piala Malaysia ni..ini pun kira sebagai tanda sokongan pada bolasepak tempatan.Kalau bukan kita yang sokong siapa lagi..siapa? siapa? haa..tak terjawab…haha.Nak cerita sikit tentang Hai-O yang dikatakan mempunyai tandukan maut..pehh..jangan tersalah tanduk ni..kalau tertanduk pemain lawan agak-agak leh maut tak? erkk meraban dah aku disitu.

Pemain Negeri Sembilan, Hairuddin Omar sudah mula ghairah mahu beraksi dalam final Piala Malaysia buat kali ketiga berturut-turut selepas menyumbat dua gol ketika menentang T-Team dalam perlawanan pertama separuh akhir.Aku yang tak main ni pun turun membara nak tunggu perlawanan kedua..mampukah N.Sembilan berpesta di gelanggang sendiri atau melopong tengok pintu gol dibolosi..tungguuuuuu.


Pada final 2009,Hai-O bermain untuk N.Sembilan dan pada final 2010 dia bermain untuk Kelantan…jadi jika N.Sembilan layan ke Final ini adalah final ketiga berturut-turutnya.Itu saja cerita tentang Hai-O..terima kasih kerana membaca..

Check Also

Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah. Pihak PDRM telah …

7 comments

  1. la ingatkan hai-o marketing xdi..hairudin omar upenyer.. ­čÖé

  2. Sy pun ingatkan hai-o marketing tadi…emm, tak layan sgt bola tempatan ni hehe

  3. sobolah kaki dh ko final tu

  4. masih berbisa lagi hairudin ni…

  5. botak tanduk yo la… kih kih kih

  6. setuju dgn peep..ingtkn hai o marketing yg iklan kat tb tuu ^^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *