Menu Tutup

Hai hai 2011 Bye Bye 2010

pinjam ubi.com punye

Salam semua..Seminggu lagi dah masuk tahun 2011..korang dah settle ke azam tahun 2010..pertanyaan biasa yang kita dengar bila hujung tahun muncul..dah lumrah tu..Tapi aku
telah berjaya mencapai azam aku untuk tahun 2010..kerana pada tahun ini aku telah mencapai azam aku untuk tidak berazam seperti tahun2 sebelumnya…sebabnya setiap azam yang aku buat semua kantoi..haha.

Jadi tahun 2011 azam aku adalah tidak akan berazam supaya aku mampu capai azam yang tidak berazam tu..(tak bleh blah punya azam)..cuma aku akan lalui tahun baru hari demi hari..satu persatu kasi settle..tapi aku tetap ada target dalam hidup..kalau dah berjaya nanti baru aku bagi tahu..

Semua tu dari pandangan minda aku je..tapi korang mesti punya azam kan…semoga setiap yang kita azamkan akan mampu di capai kerana itulah kepuasan dalam hidup..btol ke?
[NOKTAH]

nota: sebenarnya azam utama aku seumur hidup adalah nak tengok anak2 aku membesar menjadi manusia yang berjaya dunia dan akhirat..insyaallah.

10 Comments

  1. rms

    azam— kbnyakan org slalu ingt time seminggu sbelum tahun baru and semggu slpas tahun baru ja. lpas tu ….. azam ke azman ke.. semua dia lupa… ada betol?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *