Breaking News
Home » Santai » Giler Kentang Betul

Giler Kentang Betul

” kak bagi goreng cempedak ni RM 2 ” aku panggil dia kakak ler sebab dia nampak lebih berumur lagi aku..masa kat Nilai teragak lak nak makan goreng cempedak.Terus dia bungkus cempedak tu..tapi bila aku tengok jumlah isi dia..alamak..mahalnya..ada 3 biji je goreng cempedak tu.giler kentang betul dia punya harga..kentang pun tak giler macam tu..
Bukan apa,sebab kat tempat aku ni RM 1 boleh dapat 5 biji goreng cempedak..kalau RM 2 leh dapat 10.Jadi kalau dah RM 2 hanya dapat 3.. nak makan pun hilang selera.. kalau nak standard bandar pun takkan nak melampau harganyakan.. 

Goreng cempedak oh goreng cempedak..!!

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

11 comments

  1. mak aihhh…mahal gileeeeeeeeee!!!!! pangkah terus kedai tu…

  2. kt mne kdai tu..eh kite ajk org kg bako kdai tu..ahaha

  3. mahal sungguh..

  4. Azhafizah[フィザ]

    huishh..memang giler kentang mahal ni..baik beli goreng sendiri je..berbaloi..melampau sangat rege tu

  5. amboihh…kemain nak cari untung tuh..

  6. Muhammad Saiazuan Norhalik

    makin lama makin mahal semua bnda kan

  7. amboiii mahai nya kiz..slh dgr kot xkn la 3bji rm2..slalu pn 3bji rm1 jer..mlmpau btul niaga cmtuh huhu..

    xpn dia mrah sbb kiz pgil kakak.. kih3 😛

    cer pgil mkcik mau dia bg satu jer hahaa… 😀 giloo tul!

  8. Memang mahal..musim cempedak kan sekarang..

  9. 2rgt 3 biji?? biar betik!

  10. baik beli cempedak. goreng sendiri. nak makan byk pon boleh. hahaha

  11. bukan cempedak je..pisang goreng biasa pun mhl skg..huhuhu..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *