Menu Tutup

Giler Kentang Betul

” kak bagi goreng cempedak ni RM 2 ” aku panggil dia kakak ler sebab dia nampak lebih berumur lagi aku..masa kat Nilai teragak lak nak makan goreng cempedak.Terus dia bungkus cempedak tu..tapi bila aku tengok jumlah isi dia..alamak..mahalnya..ada 3 biji je goreng cempedak tu.giler kentang betul dia punya harga..kentang pun tak giler macam tu..
Bukan apa,sebab kat tempat aku ni RM 1 boleh dapat 5 biji goreng cempedak..kalau RM 2 leh dapat 10.Jadi kalau dah RM 2 hanya dapat 3.. nak makan pun hilang selera.. kalau nak standard bandar pun takkan nak melampau harganyakan.. 

Goreng cempedak oh goreng cempedak..!!

11 Comments

  1. shida'R

    amboiii mahai nya kiz..slh dgr kot xkn la 3bji rm2..slalu pn 3bji rm1 jer..mlmpau btul niaga cmtuh huhu..

    xpn dia mrah sbb kiz pgil kakak.. kih3 😛

    cer pgil mkcik mau dia bg satu jer hahaa… 😀 giloo tul!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *