Gersang Oh Gersang

Berjalan di tanah gersang..”mentari mencengkam dada..debu-debu dijalanan…” opss dah-dah tak payah nak nyanyi..mana ada gersang-gersang lagi..sekarang dah musim hujan..hujan tau tak..Tapi apa kes tajuk aku gersang-gersang? Entah…tetiba je nak letak tajuk macam tu…haha.

Cuma permulaan november ni agar kurang sikit aku mengodek blog ni..nak kata hilang karisma atau aura aku rasa karisma dan aura tu aku bukan ada pun..mungkin aku perlukan rehat? perlukan suasana yang lebih segar? Agak bagus cadangan itu..tabik pada diri sendiri..haha.Itu kata hari ini..esok mulalah rancak..haha…sebenarnya bila dah dapat balik feel tu memang tak  boleh berhenti menulis…
Apa sebenarnya yang aku nak sampaikan ni adalah..otak perlukan rehat untuk membolehkan sel-sel otak bersambung..bila dah bersambung..akan terbitlah berbagai idea..idea yang segar..fuhhh..harap-haraplah..harap maaf kalau maksud yang aku nak sampaikan ini susah nak faham..sebab kan dari awal aku dah kata.. aku gersang..erkk bukan..otak aku gersang…haha..peace.