Breaking News
Home » Uncategorized » Gersang Oh Gersang

Gersang Oh Gersang

Berjalan di tanah gersang..”mentari mencengkam dada..debu-debu dijalanan…” opss dah-dah tak payah nak nyanyi..mana ada gersang-gersang lagi..sekarang dah musim hujan..hujan tau tak..Tapi apa kes tajuk aku gersang-gersang? Entah…tetiba je nak letak tajuk macam tu…haha.

Cuma permulaan november ni agar kurang sikit aku mengodek blog ni..nak kata hilang karisma atau aura aku rasa karisma dan aura tu aku bukan ada pun..mungkin aku perlukan rehat? perlukan suasana yang lebih segar? Agak bagus cadangan itu..tabik pada diri sendiri..haha.Itu kata hari ini..esok mulalah rancak..haha…sebenarnya bila dah dapat balik feel tu memang tak  boleh berhenti menulis… 
Apa sebenarnya yang aku nak sampaikan ni adalah..otak perlukan rehat untuk membolehkan sel-sel otak bersambung..bila dah bersambung..akan terbitlah berbagai idea..idea yang segar..fuhhh..harap-haraplah..harap maaf kalau maksud yang aku nak sampaikan ini susah nak faham..sebab kan dari awal aku dah kata.. aku gersang..erkk bukan..otak aku gersang…haha..peace.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

13 comments

  1. betul tu bro..aku pun tak tau napa aku kurang nafsu berblog lately.harap2 tak lama la 🙁

  2. gersang ngan idea ke

  3. haha…adoii..xmo gersang2…curah air byk sikit 😛

  4. hmm, kalol otai kate gersang, aku lagi la.. huhu

  5. biar diri gersang dgn ilmu..

  6. owh tak mengapa bro..restkan otak..exercise sikit otak biar nanti idea datang mencurah2 hehe..:)

  7. ingat apo yo yg gersang tdi..

    “masih aku terasa..” kih kih kih

  8. ehem gersang nampaknya 😀 .. rehat je dulu

  9. Dunia Realiti a.k.a Elih

    Terkena dah! haha…ingat gersang ape tadi

  10. kesian..cpt cari ubati kegersanganmu…

  11. Erkkk..Entry Menarik..Haha

    Wah Ibarat Tanah Kegersangan..Selamat Berblog..

  12. huhu nape shida rsa pkara yg sma huwaaa…. :((

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *