Breaking News
Home » Uncategorized » Gendang Gendut Tali Kecapi

Gendang Gendut Tali Kecapi

Gendang gendut tali kecapi,kenyang perut suka hati..haha..apa pula kena mengena dengan entri kali ni? Betul ke kalau kenyang kita suka hati..ye kot..terpulang.

Sebenarnya cuma nak cakap ni..baru lepas layan BBQ.Majlis BBQ penutup syawal..bukan kat pantai pun,cuma buat kat depan pejabat je..haha..yang jadi mangsa garaj kereta.Kira makan-makan member setugas dan kaum kerabat Felda je..sederhana ,santai tapi meriah..

Dah cerita bab makan ni..nak selitkan sikit ayat ni… ” makan ketika lapar,berhenti sebelum kenyang “.. negara kita mewah berbanding tempat lain..syukur itu perlu.

Sisipan Bawah : entri terlalu peribadi sangat ni..haha tak per ke..kah kah..happy blogging..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

8 comments

  1. ikan sembilang salai tak do ko.. kih kih kih

  2. betul2, berpada2 lah kita ketika makan, berhentilah sebelum kenyang;)

  3. betul2..
    berpada bila mkn tu..
    jgn smpai terlebih2 pulak kenyang nye…memudaratkn kesihatan jugak tu..^_^

  4. “ingatkan diri akk jugak ni…asal ada jamuan jer,semua nak try…ish2..”

  5. heeee
    gembireeeee je dpt amam
    hehehehe
    betol2! =]

  6. makan selagi mampoo ye…hoho

  7. makan la banyak2 tau…hehe pastu keluar balik..untuk pergerakan usus..hehe

  8. makan jangan tak makan 😀

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *