Home » Uncategorized » Gadis-Gadis Gengster | Senyum Pun Kena Belasah

Gadis-Gadis Gengster | Senyum Pun Kena Belasah

Erkk kat pawagam ada cerita isteri-isteriku gangster…hehe luar pula ada gadis-gadis gangster.Peh bahaya ni kalau salah ngurat..memang teruk nanti kena belasah.Awas lelaki mata keranjang..jangan salah ngurat nanti badan birat-birat..huhu..opss..sebenarnya nak citer sikit pasal satu kes ni..sebab senyum pun kena belasah..senyum je tu beb..belum jelir lidah lagi..belum tunjuk penumbuk lagi..kalau tak lagi teruk..huhu.

Menurut satu sumber akhbar yang memang sensasi dia punya cerita ( bukan aku cakap laa ..orang lain cakap..sebab aku tengok biasa-biasa je cuma cara penyampaian je lain tu sebab nampak sensasi..)..seorang pelajar berumur 15 tahun teruk dibelasah sekumpulan gadis hanya kerana senyum kearah mereka..Fuyooo..samseng betul gangster ni.Tapi aku rasa mesti ada kes lain ni..takkan senyum je dah kena belasah..oh gadis-gadis gangster…cerita lanjut sila beli akhabar harian metro hari ni…hahaha..

Sisipan Bawah : ingat lagu M Daud Kilau ” senyumlah..senyumlah ahai cik mek molek…huhu..”

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

4 comments

  1. gengeter sngt ni!..nak try jumpa..ada no HP x?..haha..

  2. takkan sebab senyum je… hmmm… hehe…

  3. cuak la mcm ni..kih kih kih

  4. dahsyat gadis2 zaman sekarang..huhu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *