Breaking News
Home » Santai » Fuhh.. Rentung Dan Selamat Hari Raya

Fuhh.. Rentung Dan Selamat Hari Raya

Fuhh..baru berkesempatan untuk kembali berada dialam maya..setelah bertungkus lumus dan merentungkan diri melawan api yang membakar.Ibarat seorang anggota bomba yang berjuang..melawan api agar sentiasa dalam kawalan.Akhirnya kejayaan menjadi milik atas kesabaran..kah kah..apo bondo punya pembuka bicara daa..
Di mudahkan cerita la..baru ado kelapangan nak berada ditalian..eheh..selalu orang cakap online tu laa..Lemang dah siap..rendang dah siap..makan pun dah siap..tengah proses nak hantar ke bank je lagi ni..kah kah.Demi masa depan kita harus menyimpan..tapi simpanan tu tak boleh pakai pun..alamak..kembali cerita aku dah lari dari tajuk..
Dikesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya aidiladha..selamat melakukan ibadah korban kepada semua yang buat korban.Tapi satu yang aku nak pesan..tolong..tolong..dan tolonglah..elakkan korban atas jalanraya..kerana hari raya korban bukan korban itu yang diharapkan..memang ajal maut ketentuan tuhan,namun sebagai manusia kita harus mencegah..berhati-hati dijalan raya..
Sisipan Bawah : Jengok-jengok sikit lembu.kerbau dan kambing yang tertambat kek belakang rumah tu..kok lari lak deh..tak dapak nak korban lak esok..huhu..den nak sambung makan lomang lak haa..peace..wassalam.

Check Also

kau aku kita raya

Sinopsis Kau Aku Kita Raya

Sinopsis Kau Aku Kita Raya. Pasti ramai yang masih ingat akan drama Kau Aku Kita …

4 comments

  1. selamat hari raya..pengorbanan nabi Ibrahim tiada gantinya 🙂

  2. selamat hari raya aidil adha kiz…makan2 tu..kenang lah kpah dlm doa makan mu..yaaa..

  3. selamat hari taya aidil adha abg kizz..:)

  4. eden nak lomang…hehehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *