Breaking News
Home » Uncategorized » Farah AF2 | Pernikahan Ala Titanic

Farah AF2 | Pernikahan Ala Titanic

Bintang Akademi Fantasia 2 Farah selamat di ijabkabul dengan Johan Johari dalam majlis pernikahan ala titanic.Pernikahan pasangan ini diadakan di atas bot persiaran Cruise Putrajaya.

Farah menerima mas kahwin berjumlah RM2500 dan hantaran berjumlah RM25,185 dan 7 dulang hantaran.
Farah yang kini aktif sebagai pengacara akan tetap aktif dalam dunia hiburan selepas berkahwin namun keberatan untuk aktif berlakon.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

11 comments

  1. eh farah ni memang pakai tudung yerk..

  2. ♥Aien Najwa♥

    : Alhamdulillah..selamat diijabkabulkan..xsilap deNgaN dokter Kan???..Waaaa..Best2 ala titaNic..^_^..

  3. lor ade satu gamba je ke??nak tengok gmba yg laen jugak~

  4. weii.teringat pulak waktu perkhwinan ku dulu..ceh..haha..main mewah lagi yer…hehe…

  5. aduh..frust aku….hahaha

  6. tahniah …selamat diijabkabulkan

  7. wow…smoga bekekalan..

  8. hebattt.. semoga berbahagia kpd farah

  9. artis ni kan kalau nikah memang macam2 style yg di buatnya.. 🙂

  10. semoga berbahagia, jangan wedding jek nak gempak XD

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *