Breaking News
Home » Uncategorized » Fanpage Zed Zaidi Kena Hack Oleh Aaronators Crew

Fanpage Zed Zaidi Kena Hack Oleh Aaronators Crew

Facebook Fanpage Zed Zaidi Kena Hack Oleh Aaronators Crew – Semakin panas isu dua selebriti lelaki ini.Aaron Aziz dan Zed Zaidi.Yang terbaru facebook Fanpage Zed Zaidi telah di hack oleh satu kumpulan yang mengelarkan diri mereka Aaronators Crew. 

Antara pesanan yang ditinggalkan oleh mereka..

“Hey guys and girls, Aaronators Crew is on air now. What are you doing people? Got anything to say? Tell me, I will choose the best words to post here. By the way, forgot to say that, Zed Zaidi fanpage was hacked by Aaronators Crew. Sekarang… Mau Kasi Langgar Dia Punya Tempat La, Baru Syok~ Jangan risau, Aaron Aziz tidak ada kena mengena dalam godam menggodam ni, so jangan buruk sangka terhadap artis kesayangan kita tu, kitaorang buat di atas kehendak kitaorang sendiri. Amacam korang nak kitaorang serah balik tak? Hewhewhew~ Yang pasti ini bukan kehendak Aaron Aziz dan bukan di dalam kawalan beliau.harap hal ini selesai segera. 
sumber

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

6 comments

  1. steady laa warning tu…

  2. antara mereka biarlah mereka selesaikan..macam macam ye..

  3. itulah hal retis..fans pula yang lebih2 ish2..sudah2lah..xdpt pe pn bt sume ni sbnarnye…kalah mng adat pertandingan.. 🙂

  4. aaron aziz tak bagi dorang pon hadiah dia menang.asal nak emo lebih pulak,huhu

  5. emo betol fan ni.. adeh.. makin hot sekarang ni.. dah la sempoi je bahasa aaronator hack ni..hehe

  6. tu la cakap siang pandang2..cakap malam dengar2 🙂 buat baik berpada2..buat jaat jangan sekali..buang yang keruh amik yang jernih..kalau kail panjang sejengkal..lautan dalam usah diduga kikikiki 😀

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *