Breaking News
Home » Uncategorized » Faham Faham Sudah

Faham Faham Sudah

Faham faham sudah..hehe..Apa yang penting jaga kebersihan negara kita..!!

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

8 comments

  1. ada ek papan tnda macam ni ? tak pernah jmp lg ni . hehe

  2. kalau saya yg berkuasa dalam negara ni,saya tak buat signboard ayat macam tu..saya akan buat macam ni..

    ‘HOI..!! TAK RETI BAHASA KE BUANG SAMPAH MERATA2? SESEDAP RASA JE BUAT SAMPAH ATAS DUNIA..KUTIP BALIK!! AKU TAK KIRA..MESTI KUTIP BALIK..!!’

    Heeee 🙂

  3. bagus jugk letak signboard cam tu… kalau x faham faham jugk x tau lah…

  4. kadang2…xleh berlembut…kena bersindir~~

  5. errr..ade eh papan tande macam tuh?? 😀

  6. betul2 ada ke ni bro?

  7. hahaha.. terbaik giler papan tanda mcm tu.. btul2 ada ker? atau photoshop semata? 😛

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *