Breaking News
Home » Uncategorized » Ephyra Lelaki Pun Boleh

Ephyra Lelaki Pun Boleh

Ephyra Lelaki Pun Boleh. Percaya atau tidak kena percaya juga. Sebab saya sendiri telah mencuba produk Ephyra 30 sachets. Satu kotak boleh cukup untuk satu bulan. Memang berbaloi. Sebelum saya ulas lebih lanjut pengalaman saya mengunaan produk Ephyra ini, adalah lebih baik saya bagi serba sedikit info tentang produk Ephyra yang saya cuba. 
EPHYRA – Mencungkil Rahsia Di Sebalik Keserian Yang Menyeluruh
Produk minuman Ephyra ini menyerlahkan kecantikan yang menyeluruh hanya dalam empat minggu. Dengan berbagai ramuan yang mampu memberi aura kecantikan secara dalaman dan menyerlah secara luaran iaitu fizikal. Penggunaan bahan-bahan semulajadi yang seperti kalogen dari ikan terhidrolisis , gam akasia , beri acai dan berbagai lagi mampu memberi kesan yang berpanjangan kepada anda. Dari rujukan yang saya buat , kalogen ikan terhidrolisis adalah bahan yang dihasilkan daripada kolagen marine melalui proses multi-state extraction. Ia ditulin dipekat di steril dan dikeringkan menjadi serbuk halus. Jadi bahan yang diekstrak mampu menyerap lebih baik dalam tubuh badan.


Minuman Ephyra 30 Sachets

PENGAMBILAN YANG MUDAH

Saya Suka Rasa Ephyra

Cara penyediaan minuman Ephyra juga sangat mudah. Tanpa perlu bancuhan dengan air panas. Sekadar gunakan air sejuk , kacau dan sedia diminum dengan perasa yang enak dimana jika sekali cuba pasti hendak lagi. 

Namun disarankan satu paket sehari sebelum sarapan atau sebelum tidur sudah memadai untuk memberi kesan jika diminum berterusan. Kalau nak lagi cepat boleh boleh minum dua paket sehari pagi dan malam. Kalau tidak percaya sedap atau memberi kesan atau tidak , sila cuba. Saya telah mencuba minuman Ephyra ini dan ianya memberi kesan walaupun saya lelaki. Ephyra lelaki pun boleh tau, lelaki pun nak nampak cantik juga. 
EPHYRA LELAKI PUN BOLEH GUNA DAN MEMANG ADA KESAN
Lelaki Pun Boleh Guna Ephyra
Tengok gambar tu , pertama kali pegang produk Ephyra. Kulit muka gelap dan berminyak. Biasalah lelaki , mana ada solek solek. Segalanya original. 
Sebelum ini saya memang tidak pernah mencuba sebarang minuman yang menjurus kepada kecantikan..hehe, namun bila mendapat peluang mencuba produk Ephyra, rasa memang banyak perubahan dari segi kulit muka , berat badan dan tenaga. 
Mudah cerita , produk Ephyra yang saya cuba ini , memang berkesan kepada lelaki. Jangan risau tidak akan mengganggu hormon kelelakian anda 🙂

SEBELUM DAN SELEPAS MENGGUNAAN EPHYRA

Kulit Muka Lebih Cerah Dan Tidak Berminyak
Setelah sebulan saya menggunakan Ephyra , perubahan yang paling ketara yang dapat saya lihat adalah pada kulit muka. Nampak lebih cerah dan tidak lagi berminyak. Dengan secara tidak langsung nampak lebih muda dan berseri. Kalogen lah katakan mestilah nampak lebih muda. Kulit rasa lebih licin. Memang terbukti hebat Ephyra ini. Kalau tidak percaya cuba tengok gambar. Kalau masih ragu juga , apa kata cuba sendiri produk Ephyra. Memang saya sarankan sesuai untuk lelaki.

Berat Badan Yang Stabil
Setelah menggunakan Ephyra , saya mampu mengawal berat badan walaupun saya tidak berdiet. Lelaki biasalah, memang payah nak berdiet. Lelaki hanya boleh berpantang , tapi pantang nampak. Jadi minuman ini mampu mengawal berat badan saya. Selepas guna ada turun 2 kilogram. Walaupun tidak ketara, namun ianya memang berbaloi. Yang penting saya tidak perlu berdiet.

Bertenaga 
Saya minum Ephyra sebelum sarapan. Memang ada rasa perbezaan selepas menggunakan Ephyra. Saya rasa lebih bertenaga dan tidak lagi lesu. Tak payah lagi nak kopi-kopi bagai, dah tak mengantuk dan lebih mudah bila bangun pagi. Jadi dah tak lewat ke tempat kerja lagi. Terbaikkan.
Itu antara kesan yang dapat dirasai secara nyata. Mungkin pandangan kecantikan dari segi lelaki berbeza dengan perempuan. Tapi inilah hasil yang dapat saya rasakan setelah menggunakan produk Ephyra. Saya nak lagi , saya nak lagi !! 
Ephyra jenama hebat dan berkualiti , 
Berbagai khasiat telah terbukti, 
Sekali cuba pasti tertarik hati, 
Bukan janji tapi memang pasti.
SAYA SARANKAN ANDA MENCUBA EPHYRA.. UNTUK INFO LANJUT SILA RUJUK PAUTAN DIBAWAH.

Official Website: http://oceanlife2u.com
Hotline: 04 4141 7889
SMS: 019 3999 238
Email: info@oceanlife2u.com

SAYA LELAKI DAN SAYA MENCUBA EPHYRA , MEMANG SESUAI SANGAT !!!!

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. Pewittt..huish bang kiz…hehe..hensemla raya ni

  2. Salam, terima kasih kerana sudi menyiapkan entri review Ephyra sendiri.

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari Jumaat 15 Ogos 2014 (telah dipinda atas permintaan Puan Amiza)

    Good luck ya… (^_^)

  3. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *