Breaking News
Home » Uncategorized » Entah Apa Apa Entah

Entah Apa Apa Entah


Assalammualaikum..sedar tak sedar ada gak yang berkunjung kat sini eh.terima kasih eh.Baru hari ini tempat aku kat n9 ni hujan.Alhamdulillah syukur..hujan rahmat.Seperti entry kat blog aku yang ni..hehe.

Malam ni tengok berita sipi sipi je.Dengar dari jauh..entah apa apa lagilah dunia politik sekarang ni.Ada yang sumpah laknat..ada yang buat kecoh kat masjid..ada yang jadi pelakon dot dot..eh entahlah..semoga segala kebenaran akan terungkap..dah rimas lah benda tak sudah sudah ni.. oklah..semoga kemelut tak sudah ini terurai..

Jom makan malam dulu..lepas ni nak layan Maharaja Lawak minggu ke 5..entah apa apa entah..!!

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *