Breaking News
Home » Uncategorized » Dulu Pakai Kaki Sekarang Pakai Jari Lak | FingerBoard

Dulu Pakai Kaki Sekarang Pakai Jari Lak | FingerBoard

Tadi aku ada tengok satu rancangan kat astro 108 iTV tapi nama rancangan aku tak ingat ler..pasal satu permainan ini.Kalau aku tak tengok rancangan ini sampai sekarang le aku tak tahu benda ini wujud.Permainan yang aku maksudkan adalah fingerboard .Permainan ala ala skateboard gak..sama je bendanya cuma saiz dia agak kecil.Cuma guna 2 jari sebagai ganti kaki dalam skateboard.Skill sama je..beza cuma jari dan kaki je..haha..macam macam eh..tapi menarik gak..

Pakai jari je ni beb..

Walaupun guna jari..bukan senang beb..kena ada skill gak..
JOM KLIK ENTRI DARI SEGMEN JOM KONGSI ENTRI
DIGELAK SEBAB MAKAN IKUT SUNNAH NABI
PENCUCI MUKA YANG SANGAT EFFECTIVE
SIAPA RAJIN SANGAT NI?

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

8 comments

  1. haha…da lama xmain. rasa teringin lak nak main…^_^

  2. aihh main pakai jari . x pernah tgk lg

  3. fuh, mcm2 pesen. apa pun, selagi dapat isi masa kira okay la daripada aktiviti2 x sihat yg lain 🙂

  4. mcm2 la pulak..hehehhe..

  5. main pakai jari jerr… adventure kerr..

  6. hahahahha…aq pernah main time sek rendah dulu..wat guna kad telefon..hhahaha…

  7. yang ni untuk orang yang tak reti nak naik skateboard kut?…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *