Menu Tutup

Dulu Memang Tak Tahan .. Sekarang Buat Tak Dengar Je

pot..pet..pot..pet..dot..dot..bla..bla..bleh blah.. ( bayangan ayat orang membebel ).Korang selalu dengar orang membebel tak? selalu kena bebel ke? Aku selalu sangat dah..dari yang kat tempat kerjanya sampailah yang kat rumahnya..haha.

Dulu memang aku tak boleh tahan kalau dengar orang membebel ni.Rasa nak tutup je telinga dengan gabus penutup botol..kalau boleh nak duduk je dalam cermin kalis bunyi.Yer lah..kalau membebel tu memang salah kita tak per juga.Ni yang langsung tiada kena mengena pun kita kena dengar.Retak gegendang telinga.Tu dululah kan..Sekarang tak lagi..

Kalau ada yang membebel tu aku buat tak tahu je.Buat buat dengar tapi fikiran aku fikir yang best best je..fikir yang seronok2 je.Kadang kadang bebelan tu leh jadikan ilham untuk buat entri.Entri ini pun aku buat lepas dengar orang membebel…( sambil dengar orang membebel aku tekan2 keyboard ni tulis entry ni..bila dia tengok aku tekun je ngadap screen ni terus senyap )..best broooo!!

12 Comments

  1. ~Sya~

    awal2 kawin dulu suka gak membebel tp takde org layan pun…skrg malas dh nak membebel…diam seribu bahasa bg dia kalut sket…hehehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *