Menu Tutup

Dulu Hebat Sekarang Kena Hambat

Yeah..kembali!! kembali untuk menyusuri liku-liku alam maya berlandaskan platform blogging..hehe.Ada yang bertanya kau ni blogger hebat ke blogger tegar? huh..aku..aku..aku..arghh tak mampu bagi jawapan..haha..sebab jawapan untuk kategori aku tak der kat sini..aku pilih tengah-tengah..aku pilih aku adalah blogger picisan..blogger samping2 cam tu..”blogger picisan…menulis untuk berkongsi..”.Boleh ke cam tu..lantak laa..sekadar pendapat sendiri..hehe..yang boleh menilai kita adalah orang lain..
Bercerita pasal hebat ni..memang tak selamanya kekal..maksud aku bukan dalam dunia blog ni lah..ni didunia rialiti..diatas pasti ke bawah..bawah pasti terpacak naik..cepat naik cepat jatuh..dah jatuh nangis sebab lutut berdarah..padan muka..huhu..lari tajuk sudah.Sebenarnya antara contoh adalah dalam sukan ( lelaki memang suka sukan ),tengok saja dulu kita hebat..kita jaguh..sekarang kita yang asyik kena hambat..kena rembat..antaranya paling ketara hoki dan sepak takraw..paling terbaru..sepak takraw kita dah kena buli je dengan Indonesia dalam sukan SEA..target nak kalahkan Thailand..tapi dengan yang bawah pun dah kalah…salah siapa..salah perancangan..kita leka..jangan hanya kejar yang satu..tapi tanpa tak sedar beribu yang mengejar kita pula..contoh tu..
Sama juga dalam dunia blogger..jika anda antara yang hebat sekarang..tambahkan ramuan lagi..cari resepi baru..tambah lagi kekuatan..supaya bertambah hebat..kerana di bawah kita masih ramai yang tak hebat akan menjadi hebat..macam aku yang picisan ni..aku target blogger hebat sebagai sparring aku..haha..bukan nak berlumba tapi nak menilai dimana tahap kita..hehe..ada betul betul ka apa yang aku tulis ni..tak betul kalu..kasi betul laa ya..peace…!!
Sisipan Bawah : semua orang hebat..ada kelebihan masing-masing..terbaik untuk anda.

12 Comments

  1. Syuxer

    aku sekadar blogger bawah tanah..kira underground je hehe..malaysia dah ketinggalan dalam sepak takraw..ntah pe dah jadi dngan sepak takraw sekarang

  2. Cikgu Jaja™

    analoginya mudah..bumi itu bulat. berputar2. kehidupan kita juga berputar2..seperti tayar. xselamanya okay..xselamanya teruk..berubah mengikut kondisi dan waktu..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *