Breaking News
Home » Uncategorized » Duit Duit ..Palong Meriah Nampak eh..

Duit Duit ..Palong Meriah Nampak eh..

hari ni muka ada nampak senyum..langkah ada nampak lebar sket..poket ada nampak padat yo Pakcik..makcik..!!! Petang ni kedai , warung dan segala yang ada menjual ramai pelanggan..opsss..pasar malam pun tak sempat sampai malam..dah abis..!!
Macam ni lah keadaan petang ni bila kuasa membeli meningkat secara mendadak..alhamdulillah hari ni para peneroka felda palong yang mengikut tanam semula sawit bersama felda dapat duit sara hidup + lebihan hasil = RM 2500 – 3000 ++.. leh la guna beli daging..dapatlah anak cucu makan lomang cicah rondang rayo ni..
Orang yang jual daging pun ramai dah buka kedai tu..lori2 yg bawa lembu keluar masuk je…meriah meriah palong ku…
palong ku cemerlang .. gemilang .. terbilang..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

One comment

  1. tetap di hati ku…..Dulu Kini dan Selamanye……

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *