Menu Tutup

Duit-Duit Hari Ini Aku Nak Bagi Duit

“Duit-duit dimana kau duit..duit-duit hutang ku membukit..” sesaja nyanyi lagu M.Nasir..kalau tak silap laa..sebab hari ini aku berbesar hati untuk memberi duit..bukan singgit..bukan 100 ringgit tapi beribu-ribu ringgit seorang…jangan tak percaya..ini serius..

Hari ini seorang aku akan bagi lebih kurang RM3000 hingga RM5000 seorang..memang tengah banyak duit ni.Siapa nak sila daftar nama..tak der nama memang tak dapat..kah kah..sila daftar nama jadi peneroka dulu..itu pun bagi yang dah kahwin je..yang belum kahwin tak boleh..tapi paling mengecewakan korang adalah..pendaftaran untuk peneroka dah tutup..tak buka lagi..dengan itu secara langsung korang memang takkan dapat duit dari aku..serius!!!

Sebenarnya hari ini aku nak bayar duit untuk peneroka felda..hari ni merasa pegang duit juta-juta..jangan jeles..pegang je..memang tiap-tiap bulan aku pegang duit juta-juta..duit orang..kah kah..bila laa agaknya aku nak pegang duit sendiri yang juta-juta..ermm..

9 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *