Breaking News
Home » Santai » Dua Zaman Yang Berbeza .. Kenangan Menerjah Kembali

Dua Zaman Yang Berbeza .. Kenangan Menerjah Kembali

Dulu .. tahun 1982 seorang budak kecil menangis tak mahu pergi sekolah,seorang ibu setia menanti.Hehe..siapa lah budak tu ekk..aku ler tu..haha.Biasalah masa tu zaman batu,baru nak kenal apa itu sekolah.Hari ini tahun 2012,seorang budak kecil dengan gaya macho selamba je tak sabar nak kesekolah haha diiringi oleh seorang lelaki yang bergelar bapa.Siapakah anak kecil itu? ahh itulah anak aku yang hari ini baru nak mula sekolah Tadika Kemas.Tempat yang sama ketika aku baru nak mula kenal alam persekolahan..30 tahun yang lalu.
Bila aku sampai kesana memang aku tersangat excited nak tengok macam mana rupanya sekolah yang pernah aku belajar dulu ( orang dulu-dulu panggil TADIKA atau sekolah makan-makan ).Tak banyak berubah cuma sekarangan sejak KEMAS ambil alih dah ada bangunan baru.
Ini masa gambar aku dulu masa kat Tadika.

Selamat kembali ke sekolah buat semua !!

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

7 comments

  1. haha..zaman dulu tmapt kita org tadika belom ada teros masuk darjah 1.. apa2pun selamat kembali ke skolah.. 🙂

  2. lahir 1982 ke g sekolah tahun 1982..?
    tapi kelakar plak bila dikonang2 kan hehe zaman g tadika dulu kan

  3. yea….. masuk tadika…..

  4. yea….. masuk tadika…..

  5. gambar tu dah kena air la kiz..hehe

  6. 1982..akak form 5!Kiz pun nangis jugak ek??

  7. sangat menyentuh perasaan dulu dulu..sekarang anak mewarisi ye kenangan lama..selamat bersekolah untuk anak bro kiz ye.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *