Menu Tutup

Dua Zaman Yang Berbeza .. Kenangan Menerjah Kembali

Dulu .. tahun 1982 seorang budak kecil menangis tak mahu pergi sekolah,seorang ibu setia menanti.Hehe..siapa lah budak tu ekk..aku ler tu..haha.Biasalah masa tu zaman batu,baru nak kenal apa itu sekolah.Hari ini tahun 2012,seorang budak kecil dengan gaya macho selamba je tak sabar nak kesekolah haha diiringi oleh seorang lelaki yang bergelar bapa.Siapakah anak kecil itu? ahh itulah anak aku yang hari ini baru nak mula sekolah Tadika Kemas.Tempat yang sama ketika aku baru nak mula kenal alam persekolahan..30 tahun yang lalu.
Bila aku sampai kesana memang aku tersangat excited nak tengok macam mana rupanya sekolah yang pernah aku belajar dulu ( orang dulu-dulu panggil TADIKA atau sekolah makan-makan ).Tak banyak berubah cuma sekarangan sejak KEMAS ambil alih dah ada bangunan baru.
Ini masa gambar aku dulu masa kat Tadika.

Selamat kembali ke sekolah buat semua !!

7 Comments

  1. Azhafizah[フィザ]

    sangat menyentuh perasaan dulu dulu..sekarang anak mewarisi ye kenangan lama..selamat bersekolah untuk anak bro kiz ye.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *