Home » Santai » Dari Siang Terkenang-Kenang Baik Malam Ni Je Selesaikan

Dari Siang Terkenang-Kenang Baik Malam Ni Je Selesaikan

As salam.. dah masuk hari ke lima bulan ramadhan.. rasanya segalanya berjalan lancar. Semoganya berterusan. Sebab masalah utama aku kalau puasa bukan lapar atau dahaga, tapi mengantuk.. mana taknya tidur lewat..lepas tu bangun awal nak sahur..haha..padan muka itu salah sendiri..
Cuma malam ini nampaknya terpaksa aku selesaikan satu masalah.. dari siang esok terkenang-kenang baik malam ini settlekan.. esok kalau asyik terkenang je mencacatkan puasa pula.. tu dia.. kul 1 pagi melantak durian.. confirm malam ni tidur tak payah selimut dah..panas..panas..yeahh.. janji lepas hajat..haha

Sekarang tengah musim durian.Stok banyak lagi..haha.. layan…

Check Also

Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah. Pihak PDRM telah …

One comment

  1. kirimla sebiji dua kat sini…teringin jugak ni..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *