Breaking News
Home » Santai » Dari Palong Ke Sendayan

Dari Palong Ke Sendayan

Salam semua..baru sempat nak ngadap laptop tekan tekan keyboard..hari ni hantar barang orang pindah..temankan kawan.! Masa agak terlalu panjang untuk sampai ke destinasi..laluan biasa nampaknya terpaksa di lupakan..tak boleh nak shortcut2 lagi..haha..kenapa plak??

Sebabnya banyak jalan di tutup..banyak jalan yang dah di limpahi air..haha..jadi kena ikut jalan lain..masa 2 jam jadi 3 jam..!! Hujan pula tak henti2 mencurah curah..sejuk jangan cakap la..

Dari Palong jam 11 pagi sampai Sendayan jam 2 petang..tu kira bergerak tanpa henti tu.. turun barang jam 3 petang gerak semula balik ke Palong..slow slow jalan licin..!! Cam tu lah aktiviti hari ni..sampai rumah jam 7 malam.. lepak2 jap hilangkan sakit kepala jam 10 baru online..hehe!!

Apa sebenarnya motif n3 ni..?? aku pun tak tahu …tapi yang aku leh rumuskan..pandu cermat jiwa selamat..biar lambat asal selamat..!! [NOKTAH]

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

One comment

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *