Menu Tutup

Darah ?? Oh Tidak ..

Dalam tengah baca2 blog rakan2 tadi terbaca cerita tentang kemalangan di blog sahabat maya aku iaitu si cantik Rara..hehe(puji ni cik Rara).Kalau nak baca cerita tu kat sini.Biasalah kalau dah kemalangan mesti melibatkan darah..

Tapi apa yang aku nak bagi tahu ini,darah adalah benda yang paling aku tak boleh tengok.Bukan takut tapi imaginasi aku memang tak boleh nampak darah kot.Lagi lagi yang melibatkan kemalangan..darah banyak banyak ni..oh memang fobia eh.

Lagi satu woo yang aku memang selalu mengelak selagi boleh..jarum suntikkan..haha ( gelakkan aku ramai ramai sebab takut jarum ).Bukan takut tapi aku geli dan rasa ngilu bila tengok benda tu..tapi kalau dah tak leh ngelak pejam mata je laa..peace selamat blogging semua..!!

pstt: hati hati di jalanraya..pandu cermat jiwa selamat.

18 Comments

  1. Khairil

    bro ni jenis yang mabuk darah ke ….
    mcm sorang member tu kalau tgk darah mesti dia nak pitam….patut dia minta bomba dulu tak dapat…hehehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *