Menu Tutup

Dapat Modem + Sim Kad Pakej Power 3.0GB

Hari ini dapat hadiah dari dari Maxis Dealer sebab setia dengan perkhidmatan Maxis selama 7 tahun.Dah try guna..memang laju laa dari Celcom Berukband yang aku ada ni..tapi tak leh lawan laa Streamix yang ada ni..tapi benda free..oklah kot.haha..amik kau sampai 3 talian aku guna..apo pun tak boleh..

Malam ni aku nak buat segmen sepantas kilat wehh..segmen 1 jam..siap sedia je laa..pemenang..macam biasa entri promosi special edition..haha

10 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *