Breaking News
Home » Uncategorized » Dapat Gantirugi Selepas Jumpa Kondom Dalam Sos Tomato

Dapat Gantirugi Selepas Jumpa Kondom Dalam Sos Tomato

Al-kisahnya,di Rio De Jenerio..seorang wanita akan menerima gantirugi sebanyak AS$5,000 (RM14,755) selepas menemui kondom dalam hidangan bebola daging yang dimakan bersama sos tomato.Hahaha,tak boleh blah lah kalau kondom.Kat Malaysia dulu kecoh pasal jumpa lipas,cicak dan serangga je..biasa tu..tapi kali ni kondom..apalah yang orang tu fikir bila mula-mula jumpa eh..sadis aaa.

Syarikat pembuat sos tomato itu di denda kerajaan tempatan atas kesalahan melakukan kerosakkan moral.Wanita berkenaan menggunakan sos itu untuk digaul bersama bebola daging dan hanya selepas menghabiskan hidangan, dia menyedari kondom terbabit dibaluti dengan baki sos tomato.

Jadi lepas ni sesiapa peminat sos tu kenalah check gak eh..haha.!!.Nak rilek jap sebelum bergerak menuju ke Bukit Jalil..malam ni nak pakai topeng harimau..huhu..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

10 comments

  1. ya Allah macam mana la bole ada kondom dalam tu.. adoii

  2. A y e s h a Ramlee

    baik punya, hahahah…

    * blog wajah baru…. 🙂

  3. haha, dashyat tol.

    p/s : lawa template baru XD

  4. cuak aku mcm ni…nape kesitu lak peginya..kih kih kih

  5. haha..naseb baek x suka sos..hihi

  6. eii tak dapat kubayangkan… geli sungguh.. condom tu dah guna ke belum? hohoho

  7. Erkkk..geli tekak..terpikir gak mcm ne lak bnde alah tu ada dalam tu..

  8. hahah.. bahaya.. jgn jumpa dlm kicap.. ak suka kicap..

  9. makk oii . makin melampau skang ni .hehe

  10. kondom kotor kerr?? lipas lg kotor tau…bg akula..hihihi

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *