Menu Tutup

Dah terang Lagi bersuluh..yang pergi suluh wat per??

Salam semua pembaca dan blogger yg hebat hebat semua..Nampak tak gambar tu..nampak kan…aku nak korang tengok apa yang tertulis kat sticker yang tertampal kat situ..Bukan yang warna hitam tu ok..tu memang tak nampak sebab nombor plat aku padam supaya owner ni tak jadi popular nanti…huhu..nak tahu apa cerita..jom skodeng terus..
Yang tertera kat sticker tu ..LEMBAB IKUT KIRI..BUKAN TENGAH..
Yang bawah pulak…PANDU IKUT LORONG KECUALI NAK MAMPUS


Ayat yang terpampang kat sticker tu kalau kita fikir negetif memang nampak kurang ajar..silap silap boleh kena sondol dengan lori besar..hahahha..
Tapi kan ( ada tapi lagi tu )..cuba fikir cara positif..hahaha..aku kompom laa sapa yang makan cili dia yang terasa pedas…haha..( faham tak maksud aku ni..)..ayat ni memang perkara yang sering terjadi di jalan raya..sapa memandu tu kompom leh faham maksud yang tersurat dan tersirat..
Apa apa pun fikir lah sendiri..

p/s= nasihat untuk diri sendiri dan kepada yang nak dengar nasihat…memandu ikut peraturan..sure selamat…yeah..!!

20 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *