Breaking News
Home » Uncategorized » Dah Pandai Panggil Abah

Dah Pandai Panggil Abah

NUR IMAN AMINA

Hujan malam ni agak lebat juga..Tak per hujan rahmat.Kali ni cuma aku nak coretkan sikit tentang puteri bongsu aku ni.Bukanlah penting sangat tapi aku rasa inilah saat yang aku tunggu tunggu.Mungkin bagi lain orang berbeza kot..

Hari ni aku teruja sangat sebab kali pertama aku dengar suaranya menyebut ABAH bila si ibu bertanya padanya siapa aku.Memanglah tak seberapakan..tapi bagi aku sangat besar nilainya.Siapa tak sayang anak.Bukan apa selama ini dia cuma cakap Ma Ma ..mungkin dia maksudkan ibunya..jeles la aku ni..

Bagi aku anak adalah harta yang paling bernilai dalam hidup.Anaklah penyeri hidup berkeluarga.Anaklah penawar duka..penghilang lelah bila balik dari kerja…

** kenapa masih ada lagi yang buang2 anak??

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

16 comments

  1. wahhh~ mesti abg rse nk nangiskan?

  2. terharunya… mmg sweet memory..

  3. wahhh dah besar tandanya tu…leh ada adik lagi.sila jeles ngan sis .dah 4 tau!hihi

  4. msti dh lama tggu dia sebut ABAH kn.. nice ^^

    latest en3: pinjam seterika ajaib sat na

  5. abah tu susah nak sebut.. ko kena tukar papa.. kekeke… tapi dah boleh sebut.. ko abaikan je la.. hehe.. tahniah2

  6. Tak sabar nak rasa moment ni…Uwaaaaaaa~

  7. @Lydia Miza(Aidyl Azim) Sis…tunggu dia sebut sendiri nak adik..hahaha..sis 4 eh..leh kejar lagi tu..

  8. umo brp bro anak? terbalik lak ngan ank belalang, lebih suka pggl belalang berbanding dngn mama dia.
    sebabnya mama dia agak garang ngan dia…

    huhuhu

  9. sweet..! mesti terharu kan…

  10. comelnya !!!!!!!

  11. wah.. sweetnye.. umo dah brp tu??

  12. “wahhh..terharunya dengar ni…”

  13. terharunya kan…bila la mina dpt rasa saat2 itu…

    jeles jgk..huhuhu…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *