Menu Tutup

Dah Hilang Nafsu Dah Tak Ghairah Lagi

Fuhh dah puas dah aku layan..aku pujuk..aku rayu..namun aku masih tak mampu.Aku masih tak mampu untuk mengharungi pelayaran ini.Aku masih gagal untuk memenuhi keinginan mereka apatah lagi keinginan aku sendiri.Bukan sengaja,tapi apakan daya aku dah kehilangan nafsu..kehilangan selera..dah tak ghairah..kenapakah?
Ok bagus..anda telah membaca satu perenggan yang ala-ala luahan hati.Luahan hati seorang lelaki..yang gagal menjalankan tugasnya sebagai seorang lelaki..opss..cut .. cut .. apa kau reka skrip sendiri ni?..opss tersedar dari lamunan..alamak pengarah dah marah.Bagi yang membaca hentikan warna-warna kuning anda..tukar semula kepada warna putih suci..hehe..
Sebenarnya korang tengoklah tu..hari ini dah 4 haribulan..baru ada 9 entri..baru sembilan beb..sikit sangat.sepatutnya dah mesti dah nak jejak hampir 20..huhu..dah lari target ni.Serius bila masuk bulan November ini rasa macam hilang tumpuan pada blog..oh..kena fokus semula..kena ghairah semula..sekian cerita tentang aku ..nafsu dan ghairah dalam berblog..hehe.

6 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *