Menu Tutup

Dah Dapat Yeyyy

As salam , tepat dan pantas. Sama macam yang dijanjikan. Tak macam yang lain , berjanggut nak menunggu eh. Tu lah keistimewaan Nuffnang dan Churp churp.. pendek jo entri ni sebab semata-mata nak tunjuk dah dapat check nuffnang..wakakakka ( cam hampeh perangai )
Adverlets dah dekat setahun dah tunggu ni tak bayar-bayar.. lagi ler hampeh kan.. buang tong sampah dah itu iklan..wekkk.. dan selamat datang kat Komli ( dulu admax ) sebagai iklan terkini yang tertempek di blog.. tercurang buat kali kedua keatas nuffnang..apa nak dikata, sejak dua menjak ni payah sangat lak nak bagi iklan CPM ( BE )..hehe

6 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *