Breaking News
Home » Santai » Dah Dapat Yeyyy

Dah Dapat Yeyyy

As salam , tepat dan pantas. Sama macam yang dijanjikan. Tak macam yang lain , berjanggut nak menunggu eh. Tu lah keistimewaan Nuffnang dan Churp churp.. pendek jo entri ni sebab semata-mata nak tunjuk dah dapat check nuffnang..wakakakka ( cam hampeh perangai )
Adverlets dah dekat setahun dah tunggu ni tak bayar-bayar.. lagi ler hampeh kan.. buang tong sampah dah itu iklan..wekkk.. dan selamat datang kat Komli ( dulu admax ) sebagai iklan terkini yang tertempek di blog.. tercurang buat kali kedua keatas nuffnang..apa nak dikata, sejak dua menjak ni payah sangat lak nak bagi iklan CPM ( BE )..hehe

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

6 comments

  1. rezeki tu…. tahniah nuffnang pon pilih2 org nak bagi BE pulak..hehehe

  2. rezeki tu…. tahniah nuffnang pon pilih2 org nak bagi BE pulak..hehehe

  3. boleh la belanja pasnih.. hehe

  4. alhamdulillah ..rezeki syawal.^__^

  5. congratz, bro.. smoga trus murah rezki ^^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *