Breaking News
Home » Santai » Dah Berpantang Pun Kena Juga.. Macam Mana Ni

Dah Berpantang Pun Kena Juga.. Macam Mana Ni

Sunyi dan agak lenggang lalulintas dunia maya hari ini.Mungkin hari ini ramai yang dalam perjalanan balik ke kampung sebab cuti yang panjang.Tak ada masa nak melayan internet kot.Hari ini aku pun sibuk juga,biasalah kalau dah curi ini kenduri banyak.Hari ini kena rewang kerana jiran ada buat kenduri kahwin..
Sebut bab kenduri kahwin ni.. apa yang paling mudah kita jumpa adalah makanan.Lauk yang berbagai..biasanya kalau petang rewang ni ramai yang buat akikah sekali.Kalau akikah mesti sembelih kambing.Kalau dah sembelih kambing mesti masak kari kambing yang betul-betul kaw punya..perghh.
Bab lauk kambing ini sebenarnya aku tak boleh makan sangat walaupun memang kegemaran aku.Sebab kalau makan mesti mata mengantuk dan lesu.Badan memang sengal-sengal sikit.Jadi aku kenalah berpantang dalam bab makan kambing ni.Namun disebabkan aku ni jenis bukan ikut pantang larang dan lebih kepada pantang nampak..nampaknya aku memang kena tanggunglah akibatnya malam ni..haha..apa nak buat,sesekali layan selera..kan kan kan..

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

5 comments

  1. sabtu ahad memang slalu slow.. :)..

  2. ermmm..selalunya macam tu laa..dah tau kena pantang, curi2 jugak..sama la cam saya.

  3. aku x suka kambing. aku suka daging. yam yam kenduri best gile makan

  4. tak pandai makan kambing, adeh. hehe

  5. Azhafizah[フィザ]

    kene jage pantang tu bro..ape pun cepat ok lah ye..jangan layan selera makan tu..tunggu ok dulu.^__^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *