Breaking News
Home » Uncategorized » Dah Banyak Berubah Dah

Dah Banyak Berubah Dah

Hari ini aku belek2 akhbar khas keluaran Felda..dimana semua isinya penuh dengan cerita kejayaan peneroka dan generasi kedua yang pandai merebut peluang yang di hidang.bagi yang kaki komplen dan yang suka tengok je tu memang tak merasa apa laa.Aku juga anak peneroka Felda dan merupakan generasi kedua Felda turut rasa gembira dengan apa yang di kecapi sekarang.Sekurang kurangnya aku dapat berbakti kepada tempat tumpahnya darah aku ini kerana aku dah berkhidmat dengan Felda..hehe.

Semoga warisan yang di beri ini dapat terus di pertahankan dan di jaga dengan baik.Dari hutan kini dah ada rancangan Felda yang menjadi bandar..boleh dikatakan rancangan Felda dah ada macam macam kemudahan.Cuma yang tahu dan faham tentang perjuangan asal sahaja yang tahu apa itu nikmat pembangunan.Suara suara sumbang itu biasalah..lagi pun tak semua akan sempurna.Ada kesilapan di tegur dengan baik.Jangan main tembak je..

Apa apa pun selamat hari peneroka kepada semua peneroka seluruh Malaysia..Felda hanya ada 1 di dunia..aku buat cerita ini bukan kerana pro Felda tapi atas dasar pandangan aku sebagai generasi ke 2..kerana aku juga ada hak di situ..haha..generasi ke 2 pewaris felda.

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

5 comments

  1. hari ni hari peneroka ke ? Selamat hari peneroka 😀

  2. tengok berita semalam. memang maju gila la felda sekarang!

  3. untung le bro jadi generasi kedua felda…apapun syabas kepada Felda!!

  4. felda skrg dh maju..dpt benefit byk pulak tu…untung2..hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *