Breaking News
Home » Santai » Cuti Cuti Kuala Rompin , 6-7 November 2010

Cuti Cuti Kuala Rompin , 6-7 November 2010

Salam.. kali ni aku nak publishkan gambar2 semasa kat Kuala Rompin..yang mana baru je aku terjah pada 6 dan 7 November 2010 ..( seperti dlm artikel aku sebelum ni ..) Gambar2 tak lah hebat2 sangat..layan anak2 je..sebab aku sibuk melayan joran hingga lupa nak jadi fotographer…wahahha..apa apa pun tengoklah gambar2 yang aku letakkan ni..tak seberapa janji ada je..

macam biasalah layan joran

bercanda ditepian pantai..ombak jahat

Main tanam2 la pulak

putera aku tengah posing..

Tempat berteduh yg klasik tapi selesa..kira boleh laa..

Hasil Yang dapat..kira ok laa tu

Kaum hawa tengah bersolek nak balik ni..

Tengah prepare nak check out
Apo yang di pandang..layan ombak ke??
Aksi Menungkah arus ombak



Aktiviti wajib..jalan2 cari makan

Yeah..tapi malam tu selepas kita orang BBQ hari hujan…aku lak lupa ambik gambar masa BBQ..lupa kot…dah selesai baru teringat..apa apa pun happy holiday..low cost holiday,..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. best bercuti ye..^^

  2. but there are warnings about float, tsunami and earth quick all around, better be careful when travel to the beach!

  3. seronok dapat memancing waktu cuti²…walaupon aku ni tak pernah pancing…^^’

  4. Kuala Rompin? dulu slalu g sana..jln2 umah abg long..suke g pantai..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *